Fulltextové vyhledávání

Kalendář akcí

P Ú S Č P S N
25 26 27 28 29 30 1
2
tříděný odpad plast
3 4 5
komunální odpad
6
Změna provozní doby pošty Partner 6.12.2024
7 8
9 10 11
Pozvání na vánoční besídku 11.12.2024
12 13 14 15
16
tříděný odpad plast
17 18
tříděný odpad papír
19
komunální odpad
20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
tříděný odpad plast
31 1 2
komunální odpad
3 4 5

Kalendář svozu odpadů

P Ú S Č P S N
25 26 27 28 29 30 1
2
tříděný odpad plast
3 4 5
komunální odpad
6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16
tříděný odpad plast
17 18
tříděný odpad papír
19
komunální odpad
20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
tříděný odpad plast
31 1 2
komunální odpad
3 4 5
Drobečková navigace

Úvod > Úřad obce > Poskytování informací, příjem podání

Poskytování informací, příjem podání

Žádosti o informace

Prohlášení o ochraně soukromí, pověřenec OÚ GDPR

Příjem žádostí a dalších podání

Opravné prostředky

Sazebník úhrad za poskytování informací

Formuláře

Žádosti o informace

    1. Osobní podání: na Obecním úřadě v úředních dnech a hodinách:

      Pondělí 13:00 - 17:00
      Středa 13:00 - 17:00
  1. Telefonické podání: pevná linka - +420 465 629 181
  2. Není-li žadateli na ústně (osobně či telefonicky) podanou žádost informace poskytnuta anebo nepovažuje-li žadatel informaci takto poskytnutou za dostačující, je třeba podat žádost písemně
  3. Formulář písemné žádosti naleznete níže na stránce a můžete jej doručit elektronicky na adresu podatelna@obeczachlumi.cz  elektronickou podatelnou, nebo poštou na adresu Obecní úřad Záchlumí, Záchlumí 98, 561 86 Záchlumí

Ze žádosti by měly být patrné tyto informace o žadateli:

jméno, příjmení, datum narození, adresa místa trvalého pobytu.

Neobsahuje-li žádost tyto údaje a zároveň jsou údaje potřeba k vyřízení žádosti o informaci, žádost se poté odloží a do sedmi dnů se žadateli zašle výzva k doplnění informací.

Příjem žádostí a způsob podání

Osobní podání: na Obecním úřadě v úředních dnech a hodinách:

Pondělí   13:00 - 17:00
Středa    13:00 - 17:00

Telefonické podání: pevná linka - +420 465 629 181
Poštou na adresu Obecní úřad Záchlumí, Záchlumí 98, 561 86 Záchlumí
Elektronicky na e-mail: podatelna@obeczachlumi.cz (v žádosti nemusí být aplikován elektronický podpis)
Elektronicky datovou schránkou: kvya3kn
Elektonickou podatelnou

V případě, že je žádost podána písemně (včetně žádosti podané elektronickou poštou nebo faxem), musí splňovat minimálně tyto náležitosti:

  • komu je žádost určena,
  • jaká konkrétní informace je požadována,
  • kdo žádost podává.

Ostatní žádosti a podání se přijímají rovněž na obecním úřadě v úředních hodinách.

Lhůty pro vyřízení žádosti

Poskytnutí požadované informace od přijetí podání nebo upřesnění žádosti
- do 15 dní s možností prodloužení na 25 dnů. Prodloužení lhůty je možné pouze ze závažných důvodů s tím, že žadatel je o prodloužení lhůty informován (§ 14 odst. 5, § 20 odst. 3 zákona).

Nevztahují-li se požadované informace k působnosti obecního úřadu či obce jako právnické osoby, žádost je odložena a tato skutečnost žadateli sdělena (§ 14 odst. 3 písm. b) zákona) - do 3 dnů od odložení.

Je-li žádost nesrozumitelná nebo formulovaná příliš obecně, je žadatel vyzván k jejímu upřesnění (§ 14 odst. 3 písm. a) zákona) - do 7 dnů od podání.

Podání odvolání žadatelem po obdržení rozhodnutí o odmítnutí informace nebo po marném uplynutí lhůty pro vyřízení žádosti (§ 16, odst. 2 zákona) - do 15 dnů.

Rozhodnutí odvolacího orgánu od předložení odvolání povinným subjektem - do 15 dnů.

Upřesnění nesrozumitelné nebo obecně formulované žádosti na výzvu obecního úřadu (§ 14, odst. 3, písm.a zákona) - do 30 dnů od doručení výzvy.

Příjem a vyřízení odvolání

Způsob odvolání a jeho obsah:

  • Osobně na Obecním úřadě
  • Poštou na adresu Obecní úřad Záchlumí, Záchlumí 98, 561 86 Záchlumí
  • Formulář pro odvolání proti rozhodnutí o poskytnutí informace
  • odvolání musí obsahovat popis žádosti o podání informace, které nebylo vyhověno, datum a místo podání, odůvodnění odvolání, podpis a bydliště žadatele.

O odvolání rozhoduje:

  • obecní úřad - jedná-li se o informace spadající do samostatné působnosti obce,
  • v případě, že obecní úřad není schopen zcela vyhovět, poskytuje toto odvolání ve lhůtě 15ti dnů k nadřízenému orgánu (krajský úřad)
  • krajský úřad - jde-li o informaci spadající do přenesené působnosti.

O odvolání je nutné rozhodnout do 15 dnů od předložení rozhodujícímu subjektu. Pokud rozhodující subjekt v uvedené lhůtě o odvolání nerozhodl, má se za to, že vydal rozhodnutí, kterým se odvolání zamítá a napadené rozhodnutí potvrdil. Rozhodnutí o odmítnutí žádosti o poskytnutí informace je přezkoumatelné soudem.

Sazby za poskytování informací

Položka

 Sazba

hodina práce (účtuje se každých započatých 30 min.)

200,- Kč

fotokopie nebo výtisk z tiskárny (formát A4)

2,- Kč jednostranně, 4,- Kč oboustranně

paušál provozních nákladů (materiál, energie)

dle skutečně vynaložených nákladů

ostatní náklady

dle skutečně vynaložených nákladů

Formuláře