Fulltextové vyhledávání

Kalendář akcí

P Ú S Č P S N
26
tříděný odpad plast
27 28
tříděný odpad papír
29
komunální odpad
30 31 1
2
Zpravodaj červenec - srpen 2024
3 4 5 6 7 8
9
tříděný odpad plast
10 11 12
komunální odpad
13 14
Svoz tříděného (železo) a nebezpečného odpadu
15
16 17 18 19 20 21 22
23
tříděný odpad plast
24 25
tříděný odpad papír
26
komunální odpad
27 28 29
30 1 2 3
Uzavření pošty Partner 3.10.2024
4 5 6
Pozvání na mši v neděli 6.10.2024 v kapli Krista Dobrého pastýře v Liticích nad Orlicí

Kalendář svozu odpadů

P Ú S Č P S N
30 1 2 3 4 5 6
7
tříděný odpad plast
8 9 10
komunální odpad
11 12
svoz netříděný a velkoobjemový odpad
13
14 15 16 17 18 19 20
21
tříděný odpad plast
22 23
tříděný odpad papír
24
komunální odpad
25 26 27
28 29 30 31 1 2 3
Drobečková navigace

Úvod > Úřad obce > Poskytování informací, příjem podání

Poskytování informací, příjem podání

Žádosti o informace

Prohlášení o ochraně soukromí, pověřenec OÚ GDPR

Příjem žádostí a dalších podání

Opravné prostředky

Sazebník úhrad za poskytování informací

Formuláře

Žádosti o informace

    1. Osobní podání: na Obecním úřadě v úředních dnech a hodinách:

      Pondělí 13:00 - 17:00
      Středa 13:00 - 17:00
  1. Telefonické podání: pevná linka - +420 465 629 181
  2. Není-li žadateli na ústně (osobně či telefonicky) podanou žádost informace poskytnuta anebo nepovažuje-li žadatel informaci takto poskytnutou za dostačující, je třeba podat žádost písemně
  3. Formulář písemné žádosti naleznete níže na stránce a můžete jej doručit elektronicky na adresu podatelna@obeczachlumi.cz  elektronickou podatelnou, nebo poštou na adresu Obecní úřad Záchlumí, Záchlumí 98, 561 86 Záchlumí

Ze žádosti by měly být patrné tyto informace o žadateli:

jméno, příjmení, datum narození, adresa místa trvalého pobytu.

Neobsahuje-li žádost tyto údaje a zároveň jsou údaje potřeba k vyřízení žádosti o informaci, žádost se poté odloží a do sedmi dnů se žadateli zašle výzva k doplnění informací.

Příjem žádostí a způsob podání

Osobní podání: na Obecním úřadě v úředních dnech a hodinách:

Pondělí   13:00 - 17:00
Středa    13:00 - 17:00

Telefonické podání: pevná linka - +420 465 629 181
Poštou na adresu Obecní úřad Záchlumí, Záchlumí 98, 561 86 Záchlumí
Elektronicky na e-mail: podatelna@obeczachlumi.cz (v žádosti nemusí být aplikován elektronický podpis)
Elektronicky datovou schránkou: kvya3kn
Elektonickou podatelnou

V případě, že je žádost podána písemně (včetně žádosti podané elektronickou poštou nebo faxem), musí splňovat minimálně tyto náležitosti:

  • komu je žádost určena,
  • jaká konkrétní informace je požadována,
  • kdo žádost podává.

Ostatní žádosti a podání se přijímají rovněž na obecním úřadě v úředních hodinách.

Lhůty pro vyřízení žádosti

Poskytnutí požadované informace od přijetí podání nebo upřesnění žádosti
- do 15 dní s možností prodloužení na 25 dnů. Prodloužení lhůty je možné pouze ze závažných důvodů s tím, že žadatel je o prodloužení lhůty informován (§ 14 odst. 5, § 20 odst. 3 zákona).

Nevztahují-li se požadované informace k působnosti obecního úřadu či obce jako právnické osoby, žádost je odložena a tato skutečnost žadateli sdělena (§ 14 odst. 3 písm. b) zákona) - do 3 dnů od odložení.

Je-li žádost nesrozumitelná nebo formulovaná příliš obecně, je žadatel vyzván k jejímu upřesnění (§ 14 odst. 3 písm. a) zákona) - do 7 dnů od podání.

Podání odvolání žadatelem po obdržení rozhodnutí o odmítnutí informace nebo po marném uplynutí lhůty pro vyřízení žádosti (§ 16, odst. 2 zákona) - do 15 dnů.

Rozhodnutí odvolacího orgánu od předložení odvolání povinným subjektem - do 15 dnů.

Upřesnění nesrozumitelné nebo obecně formulované žádosti na výzvu obecního úřadu (§ 14, odst. 3, písm.a zákona) - do 30 dnů od doručení výzvy.

Příjem a vyřízení odvolání

Způsob odvolání a jeho obsah:

  • Osobně na Obecním úřadě
  • Poštou na adresu Obecní úřad Záchlumí, Záchlumí 98, 561 86 Záchlumí
  • Formulář pro odvolání proti rozhodnutí o poskytnutí informace
  • odvolání musí obsahovat popis žádosti o podání informace, které nebylo vyhověno, datum a místo podání, odůvodnění odvolání, podpis a bydliště žadatele.

O odvolání rozhoduje:

  • obecní úřad - jedná-li se o informace spadající do samostatné působnosti obce,
  • v případě, že obecní úřad není schopen zcela vyhovět, poskytuje toto odvolání ve lhůtě 15ti dnů k nadřízenému orgánu (krajský úřad)
  • krajský úřad - jde-li o informaci spadající do přenesené působnosti.

O odvolání je nutné rozhodnout do 15 dnů od předložení rozhodujícímu subjektu. Pokud rozhodující subjekt v uvedené lhůtě o odvolání nerozhodl, má se za to, že vydal rozhodnutí, kterým se odvolání zamítá a napadené rozhodnutí potvrdil. Rozhodnutí o odmítnutí žádosti o poskytnutí informace je přezkoumatelné soudem.

Sazby za poskytování informací

Položka

 Sazba

hodina práce (účtuje se každých započatých 30 min.)

200,- Kč

fotokopie nebo výtisk z tiskárny (formát A4)

2,- Kč jednostranně, 4,- Kč oboustranně

paušál provozních nákladů (materiál, energie)

dle skutečně vynaložených nákladů

ostatní náklady

dle skutečně vynaložených nákladů

Formuláře